Zmeňte hľadanie telefónnych čísel pre Slovensko. Kto volá? Kto volal? Ohodnoďte telefónne číslo a varujte ostatných.
  • Seriózne
  • OK
  • Neutrálne
  • KO
  • Teror

Zlé pracovné podmienky telefónnych agentov

Bez ohľadu na to kde práve pracujú, telefónny agenti sa musia vysporiadávať s rovnakou skupinou problémov. Ak máte dočinenia s telefónnym centrom ktoré vás jednoducho nenechá osamote, asi bude dobrý nápad porozumieť, čo sú títo agenti povinní znášať.

Keď budete dobre rozumieť ako telefónni agenti fungujú a tiež čo sa od nich očakáva, budete tiež lepšie rozumieť, ako sa proti nim brániť.

Najväčšie sťažnosti telefónnych agentov

Niet pochýb, že telefónni agenti majú jednu z najmenej žiadaných prác na planéte. Pre kariéru, ktorá si vyžaduje neustály pozitívny prístup, neoblomný pozitívny výkon, bude to vyzerať, že je tam až veľa hrozných vecí ktoré nie sú pre nič iné, len aby spravili pozitívny výkon tak ťažký, ako je to len ľudsky možné.

Nakoniec, pracovať ako telefónny agent znamená vyrovnávať sa so stresom, s ešte väčším stresom a nakoniec s trochu menším stresom. O rôznych zdrojoch stresu telefónnych agentov by ste hádam mohli napísať aj knihu. Pre tento krát, považujte nasledujúce body ako veci, s ktorými sa musia telefónni agenti vysporiadávať každý jeden deň:

  • Konflikt pozícii: Telefónni agenti sú nútení obsluhovať hneď niekoľko pracovných pozícii naraz. V prvom rade sa od telefónnych agentov vyžaduje, aby splnili požiadavky firmy, ktorá ich zamestnáva, zatiaľčo tiež musia splniť úlohy, ktoré sú nevyhnutné pri dosahovaní spokojnosti zákazníkov. Pri podvodníckych call centrách tá druhá časť veľmi dôležitá nie je. Avšak, telefónni agenti stále musia vykonávať viacero prelínajúcich sa pozícii, čo má za následok obrovské množstvo stresu.
  • Neistota: Jeden z najväčších problémov s ktorými sú telefónni agenti povinní sa vysporiadavať je neistota. Telefónny agent málokedy vie, ako je na tom s firmou ktorá ho zamestnáva, aj keď sú požiadavky na jeho prácu jasne stanovené. Nie je nič zvláštne keď sa telefónny agent dostane do problému, že nedosiahol štandardy o ktorých ani nevedel.
  • Slabý tréning: Čo myslíte, ako sú telefónni agenti trénovaní? Ak si myslíte že veľa, zamyslite sa znova. Aj tie dôveryhodné call centrá s najlepsou reputáciou na svete sú známe svojim nedostatočným tréningom s tým, že svojim zamestnancom poskytujú veľmi málo užitočných zdrojov z ktorým by sa mohli učiť.
  • Nezmyselná pracovná záťaž: Ďalší smutný fakt ktorý spája všetkých telefónnych agentov na svete je štandardná pracovná záťaž pre niekoho kto v tomto sektore pracuje. Spýtajte sa niekoľko telefónnych agentov z rôznych firiem aby vymenovali ich najväčšie problémy a pracovné zaťaženie bude na zozname mnoha z nich.
  • Dlhé pracovné hodiny: Koľko hodín musia telefónny agenti pracovať? Vzhľadom na reputáciu mnohých týchto firiem, nie je prekvapením, keď musia telefónny agenti pracovať veľký, až brutálny počet hodín.
  • Nízke ohodnotenie v spoločnosti: Telefónny agenti vedia, že verejnosť ich prácou vo veľkom opovrhuje.

Čo ďalej

Nanešťastie, vyzerá to veľmi nepravdepodobne, že sa podmienky pre telefónnych agentov len tak skoro dramaticky zlepšia.

 

Posledné hodnotenia

  • 6945886235       302310521010
  • 302311239700       2310521010
  • 2311239700       0033644671749
  • 0907841149       0949400659
  • 0917071700       0905594271
  • 0951436162       0910536610
  • 0910239841       0949186321
  • 0233323475       0908208308
  • 0944250452       0951281975
  • 0907932702       0948931264
  • 0902319738       0907662773
  • 0908442713       0917185597
  • 09111425282      
 

adblock

Potrebujete pre váš prehliadač Adblock?

Podvodník

Dôchodcovia a podvodníci

Telepredaje

Telepredaje: Neustále predávanie

Call centrum

Vysporiadavanie sa z neodbytnými call centrami

 
 

TOP 20 tento mesiac.

  • 0911384170 - Ostatné
  • 0948220961 - Zákernosť

Číslo týždňa.

  • x
  • x

Odporúčanie

  • Novinky & Články
  • Predvoľby pre Slovensko
  • Právne oznámenie
Mobile Version verlassen
de fr it | © stopting 2021