Zlé pracovné podmienky telefónnych agentov
Bez ohľadu na to kde práve pracujú, telefónny agenti sa musia vysporiadávať s rovnakou skupinou problémov. Ak máte dočinenia s telefónnym centrom ktoré vás jednoducho nenechá osamote, asi bude dobrý nápad porozumieť, čo sú títo agenti povinní znášať.

Keď budete dobre rozumieť ako telefónni agenti fungujú a tiež čo sa od nich očakáva, budete tiež lepšie rozumieť, ako sa proti nim brániť.
Najväčšie sťažnosti telefónnych agentov
Niet pochýb, že telefónni agenti majú jednu z najmenej žiadaných prác na planéte. Pre kariéru, ktorá si vyžaduje neustály pozitívny prístup, neoblomný pozitívny výkon, bude to vyzerať, že je tam až veľa hrozných vecí ktoré nie sú pre nič iné, len aby spravili pozitívny výkon tak ťažký, ako je to len ľudsky možné.
Nakoniec, pracovať ako telefónny agent znamená vyrovnávať sa so stresom, s ešte väčším stresom a nakoniec s trochu menším stresom. O rôznych zdrojoch stresu telefónnych agentov by ste hádam mohli napísať aj knihu. Pre tento krát, považujte nasledujúce body ako veci, s ktorými sa musia telefónni agenti vysporiadávať každý jeden deň:
- Konflikt pozícii: Telefónni agenti sú nútení obsluhovať hneď niekoľko pracovných pozícii naraz. V prvom rade sa od telefónnych agentov vyžaduje, aby splnili požiadavky firmy, ktorá ich zamestnáva, zatiaľčo tiež musia splniť úlohy, ktoré sú nevyhnutné pri dosahovaní spokojnosti zákazníkov. Pri podvodníckych call centrách tá druhá časť veľmi dôležitá nie je. Avšak, telefónni agenti stále musia vykonávať viacero prelínajúcich sa pozícii, čo má za následok obrovské množstvo stresu.
- Neistota: Jeden z najväčších problémov s ktorými sú telefónni agenti povinní sa vysporiadavať je neistota. Telefónny agent málokedy vie, ako je na tom s firmou ktorá ho zamestnáva, aj keď sú požiadavky na jeho prácu jasne stanovené. Nie je nič zvláštne keď sa telefónny agent dostane do problému, že nedosiahol štandardy o ktorých ani nevedel.
- Slabý tréning: Čo myslíte, ako sú telefónni agenti trénovaní? Ak si myslíte že veľa, zamyslite sa znova. Aj tie dôveryhodné call centrá s najlepsou reputáciou na svete sú známe svojim nedostatočným tréningom s tým, že svojim zamestnancom poskytujú veľmi málo užitočných zdrojov z ktorým by sa mohli učiť.
- Nezmyselná pracovná záťaž: Ďalší smutný fakt ktorý spája všetkých telefónnych agentov na svete je štandardná pracovná záťaž pre niekoho kto v tomto sektore pracuje. Spýtajte sa niekoľko telefónnych agentov z rôznych firiem aby vymenovali ich najväčšie problémy a pracovné zaťaženie bude na zozname mnoha z nich.
- Dlhé pracovné hodiny: Koľko hodín musia telefónny agenti pracovať? Vzhľadom na reputáciu mnohých týchto firiem, nie je prekvapením, keď musia telefónny agenti pracovať veľký, až brutálny počet hodín.
- Nízke ohodnotenie v spoločnosti: Telefónny agenti vedia, že verejnosť ich prácou vo veľkom opovrhuje.
Čo ďalej
Nanešťastie, vyzerá to veľmi nepravdepodobne, že sa podmienky pre telefónnych agentov len tak skoro dramaticky zlepšia.
Posledné hodnotenia
TOP 20 tento mesiac.
- 0911384170 - Ostatné
- 0948220961 - Zákernosť